Fotografia ślubna, sesje rodzinne, dziecięce, fotoreportaże.

 Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 


Poprzedni temat :: Następny temat
Wasza Muzyka
Autor Wiadomość
KubaLOK
[Usunięty]

Wysłany: Pon 05 Paź, 2009   Wasza Muzyka

Witam :)
Tak patrze w te tematy na temat twórczości,i nic nie znalazłem na temat samej muzyki.
Więc postanowilem zalożyć ten temat ;]
Piszcie,co nagywacie,nazwa zespolu(składu),krótki opis was i waszej twórczości i na końcu linki do waszej muzy:) Ja pierwszy:

Nazwa: Ekipa z Zielonego Miasta
Co gramy: Reggae(bliżej jeszcze nie określone)
Opis:Nasze trudne początki,nawijamy we dwóch,potrzebujemy niezależnego Riddimowca.Nagrywamy na razie na kompie,na mikrofonie komputerowym,więc szału nie ma;] Proszę o komentarze pod piosenkami :)
Linki:
http://miniamna.wrzuta.pl...lanie_rastamana

http://miniamna.wrzuta.pl..._-_zmysly_vol.2
 
   
Łoś 
Stały bywalec


Dołączył: 04 Mar 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 05 Paź, 2009   

To chyba powinno być w dziale mp3, video i coś tam :P. Co do samych nagrań, zupełnie mi się nie podoba. NiewyraĽnie, często nie w rytmie ogólnie sporo pracy przed wami :P. Szczerze mówiąc teksty też zupełnie mi się nie podobają ale o gustach się nie dyskutuje .
 
   
KubaLOK
[Usunięty]

Wysłany: Pon 05 Paź, 2009   

No to jest pierwsza wersja,także jest jeszcze troche do zrobienia:) A co do tekstu...hmmm...Właśnie,o gustach się nie dyskutuje.
 
   
Zbychowiec 
Moderator



Dołączył: 17 Kwi 2005
Skąd: Ełk
Wysłany: Wto 06 Paź, 2009   

może to nawet lepiej żeby wszyscy w jednym temacie zamieszczali swoje kawałki, a nie każdy nagra coś na domowym PC i od razu się rzuca na głęboką wodę ;)
_________________
www.zbychowiec.deviantart.com
"Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania! "B. Franklin
 
   
Kresik 
Wymiatacz



Dołączył: 08 Cze 2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Sro 07 Paź, 2009   

Ja się zgadzam ze Zbychem xD

Nazwa zespołu - brak bo to nie zespół
Rodzaj muzy ; HipHop
Opis twórczości ; ..lubie to nagrywam heh

http://www.megaupload.com/?d=JUAKLYFX

moja druga zwrota :wink:
_________________
KOCHAM NAJLEPSZĄ UŻYTKOWNICZKĘ RRR KRESECZKO AJ LOW JÓŁ!!!!! ROXI :*:*
 
 
   
Saju 
Wyjadacz


Dołączył: 31 Mar 2008
Skąd: mam wiedzieć
Wysłany: Sro 07 Paź, 2009   

Kresik napisał/a:

Rodzaj muzy ; HipHop

O jaaa, tak krzyczysz, że hh to kultura a rap to muzyka i sam robisz błędy? Nieladnie nieładnie...
 
   
Kresik 
Wymiatacz



Dołączył: 08 Cze 2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Czw 08 Paź, 2009   

Saju napisał/a:
O jaaa, tak krzyczysz, że hh to kultura a rap to muzyka i sam robisz błędy? Nieladnie nieładnie...



Czekałem kto pierwszy zwróci mi uwagę ziom:D
_________________
KOCHAM NAJLEPSZĄ UŻYTKOWNICZKĘ RRR KRESECZKO AJ LOW JÓŁ!!!!! ROXI :*:*
 
 
   
NAHUM 
Stały bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2009
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 08 Paź, 2009   

Nawet nie zły ten kawałek dobry tekst
 
   
GrasOne 
Wymiatacz



Dołączył: 08 Sie 2008
Skąd: ---
Wysłany: Czw 08 Paź, 2009   

Kresik napisał/a:
Ja się zgadzam ze Zbychem xD

Nazwa zespołu - brak bo to nie zespół
Rodzaj muzy ; HipHop
Opis twórczości ; ..lubie to nagrywam heh

http://www.megaupload.com/?d=JUAKLYFX

moja druga zwrota :wink:


Świetnie chłopaku :!: Wielki respekt, ale chyba już ten kawałek słyszałem :wink:
_________________
PAX Gość
 
   
Come 
Początkujący


Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Żory
Wysłany: Sob 17 Paź, 2009   

KubaLOK, Twoja muzyka kompletnie mi nie odpowiada... denne i wogóle, ale jak popracujecie to może coś z tego będzie... nie mówię że ja jestem świetny bo na razie nic nie nagrałem, ale planuję w zimę ;)
Kresik, .... :clap:
_________________
Rasta znaczy być wolnym, śmiać się, bawić,
Kochać, szanować i ufać.
 
 
   
KubaLOK
[Usunięty]

Wysłany: Nie 25 Paź, 2009   re

Kazdy ma swoje zdanie.Ja nie mowie,ze nasza tworczosc jest zajebista i potrafie wysluchac slow krytyki.Pod warunkiem ze krytykuje lepszy odemnie.
 
   
Kresik 
Wymiatacz



Dołączył: 08 Cze 2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Wto 27 Paź, 2009   

Po 1 . Wiem że nagrałeś to na mikrofonie od skype za 5 zł słychać to. Jesli nie to spaprałeś sobie tjuna.
Po 2 . Jak chcesz nagrywać cos co bedzie dalo sie sluchac to nie na takim majku.
Po 3. Jak chcesz nagrywać na takim majku to nagrywaj jak najciszej ustawiając nagrywanie , pokombuj nagraj to tak żeby jak beda lecialy dwie scieżki żeby to było wyraĽnie.
Po 4 . NIe nagrywaj odrazu całego wokalu jak brakuje ci tchu tylko w częsciach będzie lepiej brzmieć.
Po 54 . zrób tak jak mówie , postaraj sie nagrać wokal jak najwyraĽniej , następnie prześlij mi mixa wokalu z bitem ja ci obrobie to jako tako . I pokaże co jak z czym sie robi przy obróbce wokalu .
Ocenić cie można będzie wtedy dopiero gdy coś takie stworzysz bo do tej pory widać że sie niepostarałeś , może nie wiedziałeś jak? Chętnie pomogę. Tylko nagraj to na audacity i mi wyślij zapisany projekt niezmiksowanych ścieżek jeszcze.

A i postaraj sie nagrywac na 2 sciezkach wtedy wokal nie jest taki pusty.tylko nagrywaj przy czułosci mikrofonu małej .PóĽniej sie to podgłośni, wtedy możesz głośniej ponawijać wydobyć odpowiednią barwę głosu :wink:
_________________
KOCHAM NAJLEPSZĄ UŻYTKOWNICZKĘ RRR KRESECZKO AJ LOW JÓŁ!!!!! ROXI :*:*
 
 
   
ja'akow
[Usunięty]

Wysłany: Wto 27 Paź, 2009   

Moja twórczość na moim myspace. www.myspace.com/awadim
mile widziane opinie
 
   
Kresik 
Wymiatacz



Dołączył: 08 Cze 2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Wto 27 Paź, 2009   

Heheh już cie lubie Sizzla i ogień :D :wink: :wink:

Ej realy szacun za Jah Protection Riddim . To co robisz robisz wspaniale gratuluje.
Mam pytanie umiałbyś zrobić beat hiphopowy na standardowych dĽwiękach używanych w reggae i z elemntami dubbu ?

http://www.megaupload.com/?d=ORP4168L - przy okazji , stare nagranie na majku za 5 złotych xd
_________________
KOCHAM NAJLEPSZĄ UŻYTKOWNICZKĘ RRR KRESECZKO AJ LOW JÓŁ!!!!! ROXI :*:*
 
 
   
marta82 
Wyjadacz



Dołączyła: 05 Lip 2009
Skąd: wlkp
Wysłany: Wto 27 Paź, 2009   

ja'akow, dobra robota, jestem na tak;)
 
 
   
Come 
Początkujący


Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Żory
Wysłany: Sro 28 Paź, 2009   

Kresik, myślę że problem KubaLOK'a nie polega tylko na złym mikrofonie bądĽ jego ustawieniu... słowa wogóle nie pasują do melodii, nie ma rytmu nic się nie pokrywa... ale oczywiście majk to też jeden z wielkich problemów...
_________________
Rasta znaczy być wolnym, śmiać się, bawić,
Kochać, szanować i ufać.
 
 
   
Kresik 
Wymiatacz



Dołączył: 08 Cze 2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Sob 31 Paź, 2009   

Taak ale reszte można dopracować i to dosłownie bo żeby coś wypracować to trzeba trenować^^
_________________
KOCHAM NAJLEPSZĄ UŻYTKOWNICZKĘ RRR KRESECZKO AJ LOW JÓŁ!!!!! ROXI :*:*
 
 
   
RaSmenciciel 
Początkujący



Dołączył: 15 Lis 2009
Skąd: Nicklaskirchen
Wysłany: Nie 15 Lis, 2009   

Nazwa zespołu- Reggalizacja
Muzyka- Reggae/Dancehall/Rap
Skład(co mamy)
Perkusja, 3 wokale (w tym ja, i jeden damski), harmonijka ustna, Human Beatbox, djembe(też ja), dwie gitary, klawisze. Brak nam w sumie Basu. Nie nagrywamy jeszcze, bo niedawno zaczęliśmy pracę w zmienionym składzie. Ale kiedyś zatrżesiemy i na scenie zapłonie ogień:P
 
 
   
lucas 
Stały bywalec



Dołączył: 08 Paź 2008
Skąd: Sosnowiec/Crewe
Wysłany: Nie 27 Gru, 2009   

http://w850.wrzuta.pl/aud....c.s._-_arutxim to moje wypociny. ostrzegam ze dziwne.
_________________
"Nie,to nie koniec Nasz
Planeta obróci się jeszcze nie raz!"
http://www.lastfm.pl/user/lucasesce
 
 
   
Ozgus13 
Początkujący



Dołączył: 09 Paź 2009
Skąd: Złotoryja
Wysłany: Nie 27 Gru, 2009   

Pierwszy numer Kresika grrrrrrruuuubyy !;)
_________________
Nikt nie wróci tego co już było
I nikt nie wie co wnet nastanie.
 
 
   
Leśny_Dr._Endu 
Wyjadacz



Dołączył: 21 Paź 2009
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: Nie 27 Gru, 2009   

lucas napisał/a:
ostrzegam ze dziwne.

No racja. I brzmi jakbyś komórką nagrywał :-D
_________________
Kaszëba mô cwiardą mówă, ale mitczé serce.
 
 
   
lucas 
Stały bywalec



Dołączył: 08 Paź 2008
Skąd: Sosnowiec/Crewe
Wysłany: Nie 27 Gru, 2009   

Leśny_Dr._Endu napisał/a:
lucas napisał/a:
ostrzegam ze dziwne.

No racja. I brzmi jakbyś komórką nagrywał :-D


dokładnie to pralki uzywałem to nagrywania ;]
_________________
"Nie,to nie koniec Nasz
Planeta obróci się jeszcze nie raz!"
http://www.lastfm.pl/user/lucasesce
 
 
   
Sid36 
Moderator



Dołączył: 01 Wrz 2007
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Nie 27 Gru, 2009   

całkiem dziwne :clap:
nie no big up ogólnie, przyjemne :-D

btw, tak w ogóle to taki kawałek jak się robi ?
 
 
   
lucas 
Stały bywalec



Dołączył: 08 Paź 2008
Skąd: Sosnowiec/Crewe
Wysłany: Nie 27 Gru, 2009   

Sid36 napisał/a:
całkiem dziwne :clap:
nie no big up ogólnie, przyjemne :-D

btw, tak w ogóle to taki kawałek jak się robi ?


dzieki ;)

wsadzasz riddim pod program miksujesz, wkladasz rozne sample, szperasz, poprawiasz, grzebiesz, krecisz, smazysz, wirujesz i co tylko chcesz, jakos wychodzi ;)
_________________
"Nie,to nie koniec Nasz
Planeta obróci się jeszcze nie raz!"
http://www.lastfm.pl/user/lucasesce
 
 
   
Sid36 
Moderator



Dołączył: 01 Wrz 2007
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Nie 27 Gru, 2009   

Ile ja bym dał żeby się nauczyć tej sztuki, ajjjjj..
 
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Support forum phpbb by phpBB3 Assistant
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template TeskoGreen v 0.1 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne